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🇩🇪 HÄUFIG GESTELLTE FRAGEN / 🇹🇷 SIK SORULAN SORULAR

Allgemeine Fragen

Haben Sie einen Laden, in dem man die Weine/Rakis vor Ort kaufen kann?

Leider nicht. Wir arbeiten aktuell  nur online.

Nach der Adresse in Ihrem Impressum wohne ich fast um die Ecke. Ich möchte gerne vorbeikommen und selber abholen.

Wir haben keinen stationären Laden, von dem die Artikel abgeholt werden können. Wir versenden die Waren aus unserem Lager, der für Endkunden leider nicht zugänglich ist. Eine Abholung ist deshalb nicht möglich.

Haben Sie alle Artikel vorrätig?

Alle Artikel, die Sie im Shop bestellen können, sind grundsätzlich vorrätig. Bei den ausverkauften Artikel steht der Hinweis 'Ausverkauft' und können nicht bestellt werden. Gerne können Sie uns fragen, wann der Artikel wieder lieferbar ist. Es dauert meistens nicht lange.

Schicken Sie die Bestellungen aus der Türkei?

Nein. Wir sind ein in Deutschland angemeldetes Unternehmen und unser Lager befindet sich auch in Deutschland.

Sind die Artikel wirklich türkische Rakis und türkische Weine?

Ja, alle Rakis und Weine werden in der Türkei hergestellt/vinifiziert.

Ich habe Sie vor 5 Min. angerufen, konnte aber nicht erreichen. Dann habe ich eine E-Mail geschrieben. Über Whatsapp habe ich Sie angeschrieben. Auch über Facebook und Instagram habe ich Sie angeschrieben. Es sind 10 Minuten vergangen, ich habe immer noch keine Rückmeldung von Ihnen.

Es kann sein, dass wir im Lager Ihre und andere Bestellungen versandfertig machen, einen Kundentermin haben, gerade am Telefon sind oder irgendwie anderweitig beschäftigt sind. Wir lesen/sehen alle Anrufe, Facebook-Kommentare, Nachrichten, E-Mails und melden uns bei Ihnen so schnell wie möglich zurück, wenn es vielleicht auch nicht sofort sein kann. Es reicht eigentlich, wenn Sie versuchen, uns über nur einen Kommunikationskanal zu erreichen und nicht alle gleichzeitig.

Sind die Rakis 70 cl?
Außer Yakamoz Raki (50 cl), wenn es in der Artikelbezeichnung nicht 35 cl oder 100 cl angegeben ist, sind alle unsere Rakis grundsätzlich 70 cl. Wenn Sie die Artikelseite runterscrollen, sehen Sie nochmal, wie viel cl die Flasche enthält.

 

Bestellung

Wie viele Flaschen darf ich bestellen? Haben Sie eine Mindestbestellmenge?

Eine Mindestbestellmenge haben wir nicht.

Ich habe bestellt und gezahlt. Warum habe ich keine Bestellbestätigung bekommen?
Bestellbestätigungen werden per E-Mail direkt nach der Bestellung versendet. Prüfen Sie am besten auch Ihren Spam-/Junk-Ordner. Oder haben Sie sich bei Ihrer E-Mail-Adresse vertippt? Gerne können Sie uns kontaktieren. Wir prüfen, ob Ihre Bestellung bei uns erfolgreich eingegangen ist.
Ich möchte bestellen aber die Kreditkartendaten kann ich nicht eingeben. Die Zahlung funktioniert nicht.
Wir haben ein Übersetzungstool, mit dem unser Shop für unsere Kunden, die nicht Deutsch können, übersetzt wird. Wenn Sie unseren Shop in einer anderen Sprache besuchen, dann kann es sein, dass die Eingabe der Kreditkartendaten nicht immer richtig funktioniert. Öffnen Sie den Shop auf Deutsch, sollte die Bestellung mit Kreditkarten kein Problem sein. Oder versuchen Sie zuerst das Gültigkeitsdatum und die Prüfziffer, dann die Kreditkartennummer und danach den Karteninhaber einzugeben.
Ich möchte den Artikel 'XY' bestellen aber mir wird die Fehlermeldung anzeigt: 'Von diesem Artikel dürfen Sie nur 1 Artikel pro Bestellung' bestellen. Warum kann ich nicht mehr als 1 bestellen?
Aufgrund der Kampagnenkapazitäten und/oder der knappen Kalkulierung müssen wir bei einigen Aktionsartikeln leider so eine Beschränkung einsetzen.
Ich bin Großhändler / Wiederverkäufer / Gastronom. Haben Sie eine Preisliste für mich?
Ja, haben wir. Gerne können Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp über +4917663497652 oder über unser Kontaktformular: https://www.weinatolien.de/kontakt/

Versand

Wie hoch sind die Versandkosten?
An Adressen innerhalb Deutschlands versenden wir ab einem Bestellwert von 69,00 EUR versandkostenfrei, darunter sind die Versandkosten 6,99 EUR.
Wie lange ist die Lieferzeit?
Ihre Bestellung zu einer Lieferadresse in Deutschland wird innerhalb von 1-3 Werktagen nach dem Versand zugestellt. Eine Garantie können wir leider nicht geben, da wir keinen Einfluss auf die Prozesse von unserem Versanddienstleister haben.
Wann bekomme ich meine Bestellung?
Wir versenden normalerweise täglich von Montag bis Freitag. Die Bestellungen bis 09:30 Uhr, derer Zahlung auch bis 09:30 Uhr bei uns eingegangen sind, werden grundsätzlich an demselben Tag versendet. Ihre Bestellung wird innerhalb Deutschlands von 1-3 Werktagen nach Versand zugestellt. Eine Garantie können wir leider nicht geben, da wir keinen Einfluss auf die Prozesse von unserem Versanddienstleister haben.
In welche Länder versenden Sie?
Nur an Adressen in Deutschland .
Kann ich einen bestimmten Tag oder eine bestimmte Uhrzeit für die Zustellung angeben?
Wir können den gewünschten Tag oder die gewünschte Uhrzeit auf den Paketschein schreiben aber wir können leider keine Garantie geben, ob der Paketdienstleister diesen Wunsch berücksichtigt.
Gerne möchte ich angerufen werden, wenn der Paketbote da ist oder kurz davor. Ist das möglich?
Wir können gerne eine/Ihre Telefonnumer auf den Paketschein schreiben aber wir können leider keine Garantie geben, ob der Paketbote/die Paketbotin Sie tatsächlich vor der Lieferung anruft.
Wie kann ich meine Bestellung verfolgen?

Nach dem Versand wird Ihnen (meistens in den Abendstunden) eine E-Mail mit der Rechnung und einem/mehreren Sendungsverfolgungslink/-links versendet. Sie können sich den Status Ihrer Sendung/Ihrer Sendungen anschauen, in dem Sie auf den Link/die Links in dieser E-Mail anklicken. Wenn Sie diese E-Mail nicht bekommen haben, können Sie Ihren Spam/Junk-Ordner prüfen. Oder vielleicht haben Sie bei der Bestellung Ihre E-Mail-Adresse falsch eingegeben. Gerne können Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/

Warum habe ich keine Bestellbestätigung/Versandbestägigung bekommen?
Es kann sein, dass Sie sich bei Ihrer Bestelltung bei der Eingabe Ihrer E-Mail-Adresse vertippt haben oder dass unsere E-Mails bei Ihnen im Spam-/Junk-Order gelandet sind. Wenn Sie trotzdem keine E-Mail finden können, können Sie sich gerne uns wenden: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/
Ich habe viel mehr bestellt aber habe nur einen Teil meiner Bestellung bekommen. Wo ist der Rest?

Je nach Größe der Bestellung wird der Bestellinhalt in mehreren Versandkartons versendet. Es kann sein, dass sich die Pakete, die wir gleichzeitig versenden, unterwegs trennen und an verschiedenen Tagen zugestellt werden. Gerne können Sie über die Sendungsverfolgungslinks, die wir Ihnen in der Versandbestätigungs-E-Mail versendet haben, den aktullen Status Ihrer Pakete erfahren.

Ich habe meine Adresse falsch eingegeben. Was soll ich tun?

Teilen Sie uns die richtige Adresse mit: Gerne können Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp über +4917663497652

Gerne würden wir sie ändern. Falls das Paket jedoch bereits unterwegs ist, können wir die Adresse leider nicht mehr nachträglich ändern oder das Paket umrouten. In diesem Fall wird das Paket uns zurück versendet. Gerne können wir Ihre Bestellung erneut versenden. Für die Retoure müssen wir jedoch die Versandkosten von 6,99 EUR kalkulieren.

Ich möchte meine Bestellung stornieren. Was soll ich tun?

Gerne können Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/

Wir stornieren Ihre Bestellung. Falls das Paket jedoch bereits unterwegs ist, können wir sie nicht mehr zurückrufen. In diesem Fall bitten wir Sie die Annahme zu verweigern, wenn der Paketbote/die Paketbotin bei Ihnen ist. Das Paket wird uns zurück versendet. Sobald das Paket bei uns zugestellt wird, wird der Rechnungsbetrag erstattet.

 

Ist Expressversand möglich?

Leider nein.

 

Ist Zustellung in Packstation möglich?

Ja, aufgrund der maximalen Fachgröße können jedoch nur Pakete bis zu 9 Flaschen an die DHL Packstation-Adressen versendet werden. Wenn der Versandkarton größer als 9er Kartons ist, leitet die DHL den Karton/die Kartons an den nächsten DHL-Paketshop zur Abholung.

 

Ist Geschenkverpackung möglich?

Leider nein.

 

Im Sendungsstatus steht: 'Der Nachbar XY hat mein Paket' oder 'Zugestellt beim Empfänger'. Der Nachbar XY hat aber mein Paket nicht bzw. ich habe kein Paket bekommen. Was soll ich tun?

Sie können gerne uns kontaktieren. Wir setzen uns in Kontakt mit DHL und versuchen den Fall zu klären und versenden ggf. Ihre Bestellung versenden wir ggf. erneut. 

Im Sendungsstatus steht: 'Das Paket wurde beschädigt und ist auf dem Weg zurück zum Versender.'. Was soll ich jetzt tun?

Auch wenn es sehr selten ist, gehen einige Flaschen unterwegs leider zu Bruch, obwohl wir diese in zertifizierten Versandkartons für Flaschen versenden. Sie können gerne uns kontaktieren. Wir versenden Ihre Bestellung erneut.

Ich habe meine Bestellung bekommen aber einige Artikel fehlen / unterwegs zu Bruch gekommen. Was soll ich jetzt tun?

Auch wenn es sehr selten ist, gehen einige Flaschen unterwegs leider zu Bruch, obwohl wir diese in zertifizierten Versandkartons für Flaschen versenden. Oder wegen eines menschlichen oder technischen Fehlers unsererseits wurden nicht alle Ihrer bestellten Artikel versendet. Es tut uns leid. Teilen Sie uns mit, welche Artikel fehlen. Gerne versenden wir die fehlenden Artikel nach oder erstatten Ihnen den Betrag fehlender Artikel oder erstellen einen Rabattcode in der Höhe der fehlenden Artikel, mit dem Sie bei Ihrer nächsten Bestellung direkt mit einem Rabatt bestellen können. Je nach Ihrem Wunsch.

 

Seit dem Versand sind schon 4, 5 oder 6 Tage vergangen, ich habe mein Paket immer noch nicht bekommen. Was soll ich jetzt tun?

Wenn es sich um eine Sendung mit einer Lieferadresse in Deutschland handelt, würden wir uns um Ihre Bestellung kümmern und uns mit der DHL in Kontakt setzen. Wir möchten jedoch mitteilen, dass die DHL einen Nachforschungsauftrag erst dann bearbeitet, wenn sich der Status eines Pakets laut Sendungsverfolgung seit 7 Tagen nicht ändert.

Ins EU-Ausland variiert sich die Lieferzeit von 4 bis 12 Werktagen.

 

Zahlung

Wie hoch sind die Versandkosten?
PayPal, Kreditkarte, Banküberweisung giropay Klarna - Kauf auf Rechnung / Pay Later SOFORT Überweisung
Kann ich auch per Nachnahme bestellen?
Leider nein. Wenn Sie gerne danach zahlen möchten, nachdem Sie Ihre Bestellung bekommen haben, können Sie die Zahlungsoption 'Klarna - Kauf auf Rechnung/Pay Later' auswählen.

Reklamation / Retoure

Ich bin nicht zufrieden mit dem Artikel/den Artikeln. Ich möchte sie zurückschicken.

Schade! Aber natürlich nehmen wir die Artikel zurück. Sie können uns gerne kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp über +4917663497652 oder über unser Kontaktformular: https://www.weinatolien.de/kontakt/ 

Gerne schicken wir Ihnen einen Paketschein für die Retoure. Sobald wir die Waren bekommen haben, wird der Rechnungsbetrag (inkl. Versandkosten) erstattet. Wenn Sie die Waren von außerhalb Deutschlands zurückschicken möchten, dann müssen Sie das leider selbst organisieren. Teilen Sie uns danach die Versandkosten mit. Wir erstatten den Rechnungsbetrag plus Ihre Versandkosten zurück.

🇹🇷 SIK SORULAN SORULAR

Genel sorular

İstediğimiz rakı ya da şarapları gelip alabileceğimiz bir dükkanınız/mağazanız var mı?

Maalesef hayır. Sadece internet üzerinden satışımız var.

 

Künyenizdeki adrese göre ben çok yakında oturuyorum. Ürünleri gelip kendim almak istiyorum.

Gelip alışveriş yapabileceğiniz bir mağazamız/dükkanımız maalesef yok. Siparişlerinizi doğrudan depomuzdan gönderiyoruz. Depomuz nihai tüketicilere maalesef açık değil ve depomuzdan gelip almak bu nedenle mümkün değil.

 

Tüm ürünler şu anda mevcut mu?

Sitemizden siparişini verebildiğiniz her ürün prensipte mevcut. Tükenmiş olan ürünlerde ‚Tükendi‘ (Ausverkauft) yazıyor ve sipariş verilemiyor. Bu ürünler için bizimle temasa geçerek ürünün ne zaman geleceğini sorabilirsiniz.

 

Bir üründen X adet sipariş vermek istiyorum ancak mümkün olmuyor. Neden?

Tüm ürünleri ortalama satış sayılarına göre depomuzda bulunduruyoruz. Bu nedenle bazı ürünler almak istediğiniz sayıda mevcut olmayabilir. Ya da sürekli ve yüksek sayıda depomuzda olan bir ürün olsa da depomuzda ürün azalmıştır ve yeni ürün siparişimiz yoldadır. Bizimle temasa geçip ne kadar istediğinizi bildirirseniz size bilgi vererek yardımcı oluruz.

 

Siparişleri Türkiye’den mi gönderiyorsunuz?

Hayır. Almanya’da kayıtlı ve vergi ödeyen bir şirketiz. Siparişleri Almanya’daki depomuzdan gönderiyoruz.

 

Ürünler gerçekten Türkiye’den mi geliyor?

Evet, tüm rakılar ve şaraplar Türkiye’den geliyor. 

Siparişimle ilgili bir sorum var. Sizi 5 dakika önce aradım ama kimse açmadı. Hemen bir e-posta yazdım. Whatsapp'tan da yazdım. Facebook ve Instagram'dan da size yazdım. 10 dakika geçti ama yanıt alamadım.

Tahminen depoda siparişinizi ve diğer siparişleri hazırlıyoruz, bir müşteri randevumuz var, telefondayız ya da başka bir şekilde meşgulüz. Tüm gelen aramaları, e-postaları, Facebook/Instagram mesajlarını ve yorumlarını okuyoruz. Hemen olamasa da her zaman geri dönüyoruz, yanıt veriyoruz. O nedenle tek bir kanal üzerinden bizimle iletişime geçmeniz yeterli.

 

Rakılar 70'lik mi?

Yakamoz Rakı (50 cl) dışında eğer ürün adında ayrıca 35 cl ya da 100 cl olarak belirtilmemişse tüm rakılarımız 70 cl'dir. Her ürün sayfasında alt tarafta da ayrıca şişenin kaç cl. olduğu ayrıca belirtilmiştir. 

 

Sipariş

Ürünlerinizden almak istiyorum. Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemizden istediğiniz ürünleri sepetinize atabilirsiniz. En sonda kasa sayfasında adres bilgilerinizi ve ödeme yöntemini seçerek siparişinizi verebilirsiniz. Telefon, whatsapp ya da e-posta ile sipariş kabul edemiyoruz maalesef

 

Kaç şişe sipariş verebilirim? Bir sipariş için verilmesi gereken minimum ürün adedi var mı?

Ev tüketimi miktarlarında istediğiniz kadar sipariş verebilirsiniz. Sipariş başına olması gereken minimum ürün adedi yok.

 

Siparişimi verip ödemeyi yaptım. Ama sipariş onayı almadım.

Her siparişten sonra otomatik olarak sipariş onay e-postası gönderiliyor. Spam/junk dosyanızı da kontrol etmenizi öneririz. Ya da siparişinizi verirken e-posta adresinize yanlış girdiğiniz için de sipariş onayını almamış olabilirsiniz. İsterseniz bizimle temasa geçip siparişinizin ve ödemenizin gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol edebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ 

 

Sipariş vermek istiyorum ama kredi kartı bilgilerimi girmeme rağmen ödeme gerçekleşmiyor.

Almanca bilmeyen müşterilerimiz için bir tercüme yazılımı ile sitemizi Türkçe, İngilizce, Fransızca ya da Flamanca da gezebilirsiniz. Sitemizin üzerindeki bayrak imgelerine tıklayarak sitemizi bu dillerden biriyle açabilirsiniz. Bu dillerden biriyle alışverişinizi yapıp ödeme yapmak isterseniz bazen kredi kartı ödemesi teknik nedenlerle gerçekleşmeyebiliyor. Siteyi tekrar Almanca’ya çevirirseniz bu sorun genelde kalkıyor.
Veya bazı durumlarda kredi kartı bilgilerinizi sondan başlayarak yani önce kredi kartınızın son kullanma tarihini, sonra güvenlik kodunu, sonra kredi kartı numarasını ve en sonda kart sahibini girmeniz durumunda kredi kartı ödemesi sorunsuz gerçekleşebiliyor.

 

‘XY‘ ürününü sepete atmak istiyorum ancak ‚Bu üründen sipariş başına 1 tane alabilirsiniz.‘ uyarısı çıkıyor. Neden 1 taneden fazla alamıyorum?

Kampanya stoklarımız ve/veya ucu ucuna fiyat belirlemeleri nedeniyle nedeniyle bazı ürünlerimizde böyle bir sınırlama yapmamız gerekiyor.

 

Ben toptancıyım/ restoran işletiyorum / dükkanım var, ürünlerinizi dükkanımda satmak istiyorum. Ticari müşterileriniz için ayrı bir fiyat listeniz var mı?

Evet, var. Bizimle temasa geçebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Kargo

Kargo ücreti ne kadar?

Almanya içindeki adreslere 69,00 EUR üzerindeki siparişlerinizi ücretsiz gönderiyoruz; bunun üzerindeki siparişlerde kargo ücreti 6,99 EUR. 

Kargo/teslimat ne kadar sürüyor? Siparişim ne zaman elimde olur?

Normalde Almanya içinde gönderildikten sonra 1-3 iş günü içinde teslim ediliyor. Ancak çalıştığımız kargo şirketinin süreçlerine etkimiz olmadığından garanti veremiyoruz.
Siparişlerinizi pazartesi – cuma günleri arasında gönderiyoruz. Normalde saat 09:30’a kadar sistemimize giren ve ödemesi tamamlanmış siparişlerinizi aynı gün gönderiyoruz.

 

Hangi ülkelerden sipariş alıyorsunuz/Hangi ülkelere gönderiyorsunuz?

Sadece Almanya'daki adreslere gönderiyoruz.

 

Kargo teslimatı için belirli bir gün ya da saat belirleyebilir miyim?

İstediğiniz saat ve/veya günü paket etiketinin üzerine yazabiliriz ancak kargo servisi tarafından dikkate elinip alınmayacağı konusunda bir garanti vermemiz ne yazık ki mümkün değil.

 

Kargo servisinin paketi teslim etmeden beni aramasını istiyorum. Mümkün mü?

Siparişinizin sonunda‚Müşteri notu‘ bölümünüze bu isteğinizi ve telefon numaranızı yazarsanız paket etiketine telefon numaranızı ve aranma talebinizi yazabiliriz ancak kargo servisi çalışanının sizi arayıp aramayacağı konusunda garanti veremiyoruz maalesef.

 

Siparişimi/paketimi nasıl takip edebilirim?

Sistemimiz siparişiniz gönderildikten sonra size (genelde akşam saatlerinde) fatura ve kargo takip bağlantısını veya bağlantılarını içeren bir e-posta gönderiyor. Paket veya paketlerinizin durumuna bu bağlantı veya bağlantılara tıklayarak bakabilirsiniz.  Bu e-postayı almadıysanız spam/junk dosyanıza bakmanızı öneririz. Ya da siparişinizde e-posta adresinizi yanlış girmiş olabilirsiniz. Bizimle temasa geçerseniz siparişinizin durumunu size iletebiliriz: 

 

Neden sipariş onayı/ kargo onayı almadım?

Siparişleriniz gönderildikten sonra günlük olarak kargo onay e-postası gönderiliyor. Spam/junk dosyanızı da kontrol etmenizi öneririz. Ya da siparişinizi verirken e-posta adresinize yanlış girdiğiniz için de sipariş onayını almamış olabilirsiniz. İsterseniz bizimle temasa geçip paketinizin durumunu sorabilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletişim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Ben çok daha fazla sayıda ürün siparişi vermiştim ama siparişimden çok daha azı teslim edildi. Geri kalanı niye teslime edilmedi?

Siparişinizin büyükse bir kartona sığmadığından birden fazla kartonla gönderiyoruz. Aynı anda gönderdiğimiz bu kartonlar size doğru yoldayken birbirlerinden ayrılabiliyor ve ayrı saatlerde veya ayrı günlerde size teslim edilebiliyorlar. Size kargo onay e-postasında gönderdiğimiz kargo takip bağlantılarına tıklayarak paketlerin güncel durumlarına bakabilirsiniz.

 

Siparişimi verdikten sonra adresimi yanlış girdiğimi fark ettim. Ne yapmalıyım?

Bize doğru adresi yazın, değiştirelim: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ Ancak paketiniz gönderildi ise adresinizi değiştirme ya da paketinizi başka bir adrese yönlendirmemiz ne yazık ki mümkün değil. Bu durumda paketiniz teslim edilemeyeceği için bize geri gönderilecek. İsteğinize göre Almanya için 6,99 EUR / Almanya dışı için 14,99 EUR’luk kargo ücretini düşerek sipariş bedelinizi geri gönderebilir ya da siparişinizi yeniden gönderebiliriz. Yeniden göndermemiz durumunda Almanya için 6,99 EUR, Almanya dışı için 14,99EUR kargo ücreti almamız gerektiğini belirtmek isteriz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Bizimle temasa geçebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ Ancak paketiniz gönderilmiş ise paketinizin gönderilmesini engellememiz/iptal etmemiz ne yazık ki mümkün değil. Bu durumda kargo servisi paketi teslim etmek istediğinde lütfen almayın. Bu durumda paket bize geri gönderilecek. Paket elimize geçtiğinde sipariş bedelini size geri ödeyeceğiz.

 

Express kargo ile gönderebiliyor musunuz?

Maalesef hayır.

 

DHL Packstation’a teslimat mümkün mü?

Evet, ancak Packstationdaki bölmelerin hacmi nedeniyle en fazla 9 şişelik siparişinizi Packstation’dan teslim alabilirsiniz. Siparişiniz 9 şişeden fazla içeriyorsa DHL paketinizi/paketlerinizi en yakındaki DHL Paketshop’a yönlendirecektir.

 

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Maalesef hayır.

 

İnternetteki kargo takip durumuna göre: ‚Komşumuz XY paketi teslim almış‘ ya da ‚Esas alıcı paketi teslim aldı‘ yazıyor. Ama komşum XY paketi almamış / Ben paketi teslim almadım. Şimdi ne yapmalıyım?

Bizimle temasa geçebilirsiniz.. DHL ile bağlantıya gecip paketinizin durumunu soruşturacağız. Gerekirse siparişiniz yeniden gönderilecektir: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletişim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ 

İnternetteki kargo takip durumuna göre: ‚Kırılma nedeniyle paket göndericiye geri gönderiliyor.‘. Şimdi ne yapmalıyım?

Cam şişe kargosu için özel sertifikalı kartonlarda göndermemize rağmen çok ender de olsa maalesef bazen şişeler yolda kırılabiliyor. Bizimle temasa geçebilirsiniz. Siparişiniz yeniden gönderilecektir: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletişim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Siparişimi aldım ancak bazı ürünler eksik/yolda kırılmış. Ne yapmam gerekiyor?

Cam şişe kargosu için özel sertifikalı kartonlarda göndermemize rağmen çok ender de olsa maalesef bazen şişeler yolda kırılabiliyor. Ya da sistemimizdeki teknik bir hata nedeniyle ürünlerinizi yanlış ya da eksik olarak pakete koyarak bir hata yapmış olabiliriz. Hangi ürünlerin eksik olduğunu belirtmek için bizimle temasa geçebilirsiniz. Sizin isteğinize göre eksik ürünleri gönderebilir, bir dahaki siparişinizde kullanmak üzere eksik ürünlerin bedelinde bir indirim kuponu gönderebilir ya da eksik ürünlerin bedelini geri ödeyebiliriz:: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletişim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Siparişimi vermemin üzerinden 4, 5 veya 6 gün geçti. Halen siparişim gelmedi. Ne yapmalıyım?

Eğer siparişiniz Almanya içinde bir adrese gönderilmiş ise DHL ile temasa geçip paketinizin durumunu araştırıyoruz. Ancak DHL’in paketin durumu 7 iş gününden beri değişmediyse araştırma taleplerini dikkate aldığını belirtmek isteriz. Almanya dışına paketler için teslimat süresi 4-12 gün içinde değişiyor. DHL’e 12 gün sonrasında araştırma başvurusunda bulunabiliyoruz.

 

Ödeme

Sipariş vermek istiyorum. Ama ödeme nasıl oluyor?

PayPal, kredi kartı, banka havalesi
giropay
Klarna – (Sonra ödeme) Kauf auf Rechnung / Pay Later
SOFORT Online banka havalesi

Kapıda ödeme oluyor mu?

Maalesef hayır. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ödemek istiyorsanız ‚Klarna – Kauf auf Rechnung / Pay Later‘ ödeme yöntemini seçebilirsiniz. (Ülkeler: Almanya, Hollanda, Belçika, Avusturya, Finlandiya)

 

Şikayet / Ürün geri gönderimi

Siparişimden memnun değilim. Geri göndermek istiyorum.

Ürünlerimizden memnun olmadığınız için üzgünüz. Ama tabii ki siparişinizi geri alıyoruz. Bizimle temasa geçebilirsiniz. Almanya içinde geri gönderim için size bir paket etiketi gönderiyoruz. Bunun çıktısını alıp pakete yapıştırıp ürünleri bize geri gönderebilirsiniz. Ürünler elimize geçtiği zaman size sipariş bedelini geri ödüyoruz. Almanya dışından geri göndermek isterseniz kargo faturasını sizin ödemeniz gerekiyor. Kargo ücretinin faturasını/kasa fişini (fotoğraf ya da scan edilmiş halini) bize göndermeniz yeterli, Ürünler elimize geçtiği zaman size sipariş bedelini ve ödemiş olduğunuz kargo ücretini geri ödüyoruz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletişim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/