­čç╣­čçĚ T├╝rk├že 'S─▒k Sorulan Sorular' i├žin l├╝tfen sayfan─▒n alt taraf─▒na bak─▒n─▒z.

­čçę­čç¬ H├äUFIG GESTELLTE FRAGEN / ­čç╣­čçĚ SIK SORULAN SORULAR

Allgemeine Fragen

Haben Sie einen Laden, in dem man die Weine/Rakis vor Ort kaufen kann?

Leider nicht. Wir arbeiten aktuell  nur online.

Nach der Adresse in Ihrem Impressum wohne ich fast um die Ecke. Ich m├Âchte gerne vorbeikommen und selber abholen.

Wir haben keinen station├Ąren Laden, von dem die Artikel abgeholt werden k├Ânnen. Wir versenden die Waren aus unserem Lager, der f├╝r Endkunden leider nicht zug├Ąnglich ist. Eine Abholung ist deshalb nicht m├Âglich.

Haben Sie alle Artikel vorr├Ątig?

Alle Artikel, die Sie im Shop bestellen k├Ânnen, sind grunds├Ątzlich vorr├Ątig. Bei den ausverkauften Artikel steht der Hinweis 'Ausverkauft' und k├Ânnen nicht bestellt werden. Gerne k├Ânnen Sie uns fragen, wann der Artikel wieder lieferbar ist. Es dauert meistens nicht lange.

Schicken Sie die Bestellungen aus der T├╝rkei?

Nein. Wir sind ein in Deutschland angemeldetes Unternehmen und unser Lager befindet sich auch in Deutschland.

Sind die Artikel wirklich t├╝rkische Rakis und t├╝rkische Weine?

Ja, alle Rakis und Weine werden in der T├╝rkei hergestellt/vinifiziert.

Nur die Weine vom Maison Kavakl─▒dere kommen nicht aus der T├╝rkei. Diese Weine werden von den Trauben vom Chateau Claud-Bellevue und Chateau La Croix Lartigue hergestellt, die sich in C├┤tes de Castillon / Bordeaux / Frankreich befinden und im Besitz des t├╝rkischen Weinguts Kavakl─▒dere sind.

Ich habe Sie vor 5 Min. angerufen, konnte aber nicht erreichen. Dann habe ich eine E-Mail geschrieben. ├ťber Whatsapp habe ich Sie angeschrieben. Auch ├╝ber Facebook und Instagram habe ich Sie angeschrieben. Es sind 10 Minuten vergangen, ich habe immer noch keine R├╝ckmeldung von Ihnen.

Es kann sein, dass wir im Lager Ihre und andere Bestellungen versandfertig machen, einen Kundentermin haben, gerade am Telefon sind oder irgendwie anderweitig besch├Ąftigt sind. Wir lesen/sehen alle Anrufe, Facebook-Kommentare, Nachrichten, E-Mails und melden uns bei Ihnen so schnell wie m├Âglich zur├╝ck, wenn es vielleicht auch nicht sofort sein kann. Es reicht eigentlich, wenn Sie versuchen, uns ├╝ber nur einen Kommunikationskanal zu erreichen und nicht alle gleichzeitig.

Sind die Rakis 70 cl?
Au├čer Yakamoz Raki (50 cl), wenn es in der Artikelbezeichnung nicht 35 cl oder 100 cl angegeben ist, sind alle unsere Rakis grunds├Ątzlich 70 cl. Wenn Sie die Artikelseite runterscrollen, sehen Sie nochmal, wie viel cl die Flasche enth├Ąlt.

 

Bestellung

Wie viele Flaschen darf ich bestellen? Haben Sie eine Mindestbestellmenge?

Eine Mindestbestellmenge haben wir nicht.

Ich habe bestellt und gezahlt. Warum habe ich keine Bestellbest├Ątigung bekommen?
Bestellbest├Ątigungen werden per E-Mail direkt nach der Bestellung versendet. Pr├╝fen Sie am besten auch Ihren Spam-/Junk-Ordner. Oder haben Sie sich bei Ihrer E-Mail-Adresse vertippt? Gerne k├Ânnen Sie uns kontaktieren. Wir pr├╝fen, ob Ihre Bestellung bei uns erfolgreich eingegangen ist.
Ich m├Âchte bestellen aber die Kreditkartendaten kann ich nicht eingeben. Die Zahlung funktioniert nicht.
Wir haben ein ├ťbersetzungstool, mit dem unser Shop f├╝r unsere Kunden, die nicht Deutsch k├Ânnen, ├╝bersetzt wird. Wenn Sie unseren Shop in einer anderen Sprache besuchen, dann kann es sein, dass die Eingabe der Kreditkartendaten nicht immer richtig funktioniert. ├ľffnen Sie den Shop auf Deutsch, sollte die Bestellung mit Kreditkarten kein Problem sein. Oder versuchen Sie zuerst das G├╝ltigkeitsdatum und die Pr├╝fziffer, dann die Kreditkartennummer und danach den Karteninhaber einzugeben.
Ich m├Âchte den Artikel 'XY' bestellen aber mir wird die Fehlermeldung anzeigt: 'Von diesem Artikel d├╝rfen Sie nur 1 Artikel pro Bestellung' bestellen. Warum kann ich nicht mehr als 1 bestellen?
Aufgrund der Kampagnenkapazit├Ąten und/oder der knappen Kalkulierung m├╝ssen wir bei einigen Aktionsartikeln leider so eine Beschr├Ąnkung einsetzen.
Ich bin Gro├čh├Ąndler / Wiederverk├Ąufer / Gastronom. Haben Sie eine Preisliste f├╝r mich?
Ja, haben wir. Gerne k├Ânnen Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp ├╝ber +4917663497652 oder ├╝ber unser Kontaktformular: https://www.weinatolien.de/kontakt/

Versand

Wie hoch sind die Versandkosten?
An Adressen innerhalb Deutschlands versenden wir ab einem Bestellwert von 69,00 EUR versandkostenfrei, darunter sind die Versandkosten 6,99 EUR.
Wie lange ist die Lieferzeit?
Ihre Bestellung zu einer Lieferadresse in Deutschland wird innerhalb von 1-3 Werktagen nach dem Versand zugestellt. Eine Garantie k├Ânnen wir leider nicht geben, da wir keinen Einfluss auf die Prozesse von unserem Versanddienstleister haben.
Wann bekomme ich meine Bestellung?
Wir versenden normalerweise t├Ąglich von Montag bis Freitag. Die Bestellungen bis 09:30 Uhr, derer Zahlung auch bis 09:30 Uhr bei uns eingegangen sind, werden grunds├Ątzlich an demselben Tag versendet. Ihre Bestellung wird innerhalb Deutschlands von 1-3 Werktagen nach Versand zugestellt. Eine Garantie k├Ânnen wir leider nicht geben, da wir keinen Einfluss auf die Prozesse von unserem Versanddienstleister haben.
In welche L├Ąnder versenden Sie?
Nur an Adressen in Deutschland .
Kann ich einen bestimmten Tag oder eine bestimmte Uhrzeit f├╝r die Zustellung angeben?
Wir k├Ânnen den gew├╝nschten Tag oder die gew├╝nschte Uhrzeit auf den Paketschein schreiben aber wir k├Ânnen leider keine Garantie geben, ob der Paketdienstleister diesen Wunsch ber├╝cksichtigt.
Gerne m├Âchte ich angerufen werden, wenn der Paketbote da ist oder kurz davor. Ist das m├Âglich?
Wir k├Ânnen gerne eine/Ihre Telefonnumer auf den Paketschein schreiben aber wir k├Ânnen leider keine Garantie geben, ob der Paketbote/die Paketbotin Sie tats├Ąchlich vor der Lieferung anruft.
Wie kann ich meine Bestellung verfolgen?

Nach dem Versand wird Ihnen (meistens in den Abendstunden) eine E-Mail mit der Rechnung und einem/mehreren Sendungsverfolgungslink/-links versendet. Sie k├Ânnen sich den Status Ihrer Sendung/Ihrer Sendungen anschauen, in dem Sie auf den Link/die Links in dieser E-Mail anklicken. Wenn Sie diese E-Mail nicht bekommen haben, k├Ânnen Sie Ihren Spam/Junk-Ordner pr├╝fen. Oder vielleicht haben Sie bei der Bestellung Ihre E-Mail-Adresse falsch eingegeben. Gerne k├Ânnen Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/

Warum habe ich keine Bestellbest├Ątigung/Versandbest├Ągigung bekommen?
Es kann sein, dass Sie sich bei Ihrer Bestelltung bei der Eingabe Ihrer E-Mail-Adresse vertippt haben oder dass unsere E-Mails bei Ihnen im Spam-/Junk-Order gelandet sind. Wenn Sie trotzdem keine E-Mail finden k├Ânnen, k├Ânnen Sie sich gerne uns wenden: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/
Ich habe viel mehr bestellt aber habe nur einen Teil meiner Bestellung bekommen. Wo ist der Rest?

Je nach Gr├Â├če der Bestellung wird der Bestellinhalt in mehreren Versandkartons versendet. Es kann sein, dass sich die Pakete, die wir gleichzeitig versenden, unterwegs trennen und an verschiedenen Tagen zugestellt werden. Gerne k├Ânnen Sie ├╝ber die Sendungsverfolgungslinks, die wir Ihnen in der Versandbest├Ątigungs-E-Mail versendet haben, den aktullen Status Ihrer Pakete erfahren.

Ich habe meine Adresse falsch eingegeben. Was soll ich tun?

Teilen Sie uns die richtige Adresse mit: Gerne k├Ânnen Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp ├╝ber +4917663497652

Gerne w├╝rden wir sie ├Ąndern. Falls das Paket jedoch bereits unterwegs ist, k├Ânnen wir die Adresse leider nicht mehr nachtr├Ąglich ├Ąndern oder das Paket umrouten. In diesem Fall wird das Paket uns zur├╝ck versendet. Gerne k├Ânnen wir Ihre Bestellung erneut versenden. F├╝r die Retoure m├╝ssen wir jedoch die Versandkosten von 6,99 EUR kalkulieren.

Ich m├Âchte meine Bestellung stornieren. Was soll ich tun?

Gerne k├Ânnen Sie uns kontaktieren: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 oder https://www.weinatolien.de/kontakt/

Wir stornieren Ihre Bestellung. Falls das Paket jedoch bereits unterwegs ist, k├Ânnen wir sie nicht mehr zur├╝ckrufen. In diesem Fall bitten wir Sie die Annahme zu verweigern, wenn der Paketbote/die Paketbotin bei Ihnen ist. Das Paket wird uns zur├╝ck versendet. Sobald das Paket bei uns zugestellt wird, wird der Rechnungsbetrag erstattet.

 

Ist Expressversand m├Âglich?

Leider nein.

 

Ist Zustellung in Packstation m├Âglich?

Ja, aufgrund der maximalen Fachgr├Â├če k├Ânnen jedoch nur Pakete bis zu 9 Flaschen an die DHL Packstation-Adressen versendet werden. Wenn der Versandkarton gr├Â├čer als 9er Kartons ist, leitet die DHL den Karton/die Kartons an den n├Ąchsten DHL-Paketshop zur Abholung.

 

Ist Geschenkverpackung m├Âglich?

Leider nein.

 

Im Sendungsstatus steht: 'Der Nachbar XY hat mein Paket' oder 'Zugestellt beim Empf├Ąnger'. Der Nachbar XY hat aber mein Paket nicht bzw. ich habe kein Paket bekommen. Was soll ich tun?

Sie k├Ânnen gerne uns kontaktieren. Wir setzen uns in Kontakt mit DHL und versuchen den Fall zu kl├Ąren und versenden ggf. Ihre Bestellung versenden wir ggf. erneut.┬á

Im Sendungsstatus steht: 'Das Paket wurde besch├Ądigt und ist auf dem Weg zur├╝ck zum Versender.'. Was soll ich jetzt tun?

Auch wenn es sehr selten ist, gehen einige Flaschen unterwegs leider zu Bruch, obwohl wir diese in zertifizierten Versandkartons f├╝r Flaschen versenden. Sie k├Ânnen gerne uns kontaktieren. Wir versenden Ihre Bestellung erneut.

Ich habe meine Bestellung bekommen aber einige Artikel fehlen / unterwegs zu Bruch gekommen. Was soll ich jetzt tun?

Auch wenn es sehr selten ist, gehen einige Flaschen unterwegs leider zu Bruch, obwohl wir diese in zertifizierten Versandkartons f├╝r Flaschen versenden. Oder wegen eines menschlichen oder technischen Fehlers unsererseits wurden nicht alle Ihrer bestellten Artikel versendet. Es tut uns leid. Teilen Sie uns mit, welche Artikel fehlen. Gerne versenden wir die fehlenden Artikel nach oder erstatten Ihnen den Betrag fehlender Artikel oder erstellen einen Rabattcode in der H├Âhe der fehlenden Artikel, mit dem Sie bei Ihrer n├Ąchsten Bestellung direkt mit einem Rabatt bestellen k├Ânnen. Je nach Ihrem Wunsch.

 

Seit dem Versand sind schon 4, 5 oder 6 Tage vergangen, ich habe mein Paket immer noch nicht bekommen. Was soll ich jetzt tun?

Wenn es sich um eine Sendung mit einer Lieferadresse in Deutschland handelt, w├╝rden wir uns um Ihre Bestellung k├╝mmern und uns mit der DHL in Kontakt setzen. Wir m├Âchten jedoch mitteilen, dass die DHL einen Nachforschungsauftrag erst dann bearbeitet, wenn sich der Status eines Pakets laut Sendungsverfolgung seit 7 Tagen nicht ├Ąndert.

Ins EU-Ausland variiert sich die Lieferzeit von 4 bis 12 Werktagen.

 

Zahlung

Wie hoch sind die Versandkosten?
PayPal, Kreditkarte, Bank├╝berweisung giropay Klarna - Kauf auf Rechnung / Pay Later SOFORT ├ťberweisung
Kann ich auch per Nachnahme bestellen?
Leider nein. Wenn Sie gerne danach zahlen m├Âchten, nachdem Sie Ihre Bestellung bekommen haben, k├Ânnen Sie die Zahlungsoption 'Klarna - Kauf auf Rechnung/Pay Later' ausw├Ąhlen.

Reklamation / Retoure

Ich bin nicht zufrieden mit dem Artikel/den Artikeln. Ich m├Âchte sie zur├╝ckschicken.

Schade! Aber nat├╝rlich nehmen wir die Artikel zur├╝ck. Sie k├Ânnen uns gerne kontaktieren: info@weinatolien.de, telefonisch (+49) 0221 25977356, per Whatsapp ├╝ber +4917663497652 oder ├╝ber unser Kontaktformular: https://www.weinatolien.de/kontakt/┬á

Gerne schicken wir Ihnen einen Paketschein f├╝r die Retoure. Sobald wir die Waren bekommen haben, wird der Rechnungsbetrag (inkl. Versandkosten) erstattet. Wenn Sie die Waren von au├čerhalb Deutschlands zur├╝ckschicken m├Âchten, dann m├╝ssen Sie das leider selbst organisieren. Teilen Sie uns danach die Versandkosten mit. Wir erstatten den Rechnungsbetrag plus Ihre Versandkosten zur├╝ck.

­čç╣­čçĚ SIK SORULAN SORULAR

Genel sorular

─░stedi─čimiz rak─▒ ya da ┼čaraplar─▒ gelip alabilece─čimiz bir d├╝kkan─▒n─▒z/ma─čazan─▒z var m─▒?

Maalesef hay─▒r. Sadece internet ├╝zerinden sat─▒┼č─▒m─▒z var.

 

K├╝nyenizdeki adrese g├Âre ben ├žok yak─▒nda oturuyorum. ├ťr├╝nleri gelip kendim almak istiyorum.

Gelip al─▒┼čveri┼č yapabilece─činiz bir ma─čazam─▒z/d├╝kkan─▒m─▒z maalesef yok. Sipari┼člerinizi do─črudan depomuzdan g├Ânderiyoruz. Depomuz nihai t├╝keticilere maalesef a├ž─▒k de─čil ve depomuzdan gelip almak bu nedenle m├╝mk├╝n de─čil.

 

T├╝m ├╝r├╝nler ┼ču anda mevcut mu?

Sitemizden sipari┼čini verebildi─činiz her ├╝r├╝n prensipte mevcut. T├╝kenmi┼č olan ├╝r├╝nlerde ÔÇÜT├╝kendiÔÇś (Ausverkauft) yaz─▒yor ve sipari┼č verilemiyor. Bu ├╝r├╝nler i├žin bizimle temasa ge├žerek ├╝r├╝n├╝n ne zaman gelece─čini sorabilirsiniz.

 

Bir ├╝r├╝nden X adet sipari┼č vermek istiyorum ancak m├╝mk├╝n olmuyor. Neden?

T├╝m ├╝r├╝nleri ortalama sat─▒┼č say─▒lar─▒na g├Âre depomuzda bulunduruyoruz. Bu nedenle baz─▒ ├╝r├╝nler almak istedi─činiz say─▒da mevcut olmayabilir. Ya da s├╝rekli ve y├╝ksek say─▒da depomuzda olan bir ├╝r├╝n olsa da depomuzda ├╝r├╝n azalm─▒┼čt─▒r ve yeni ├╝r├╝n sipari┼čimiz yoldad─▒r. Bizimle temasa ge├žip ne kadar istedi─činizi bildirirseniz size bilgi vererek yard─▒mc─▒ oluruz.

 

Sipari┼čleri T├╝rkiyeÔÇÖden mi g├Ânderiyorsunuz?

Hay─▒r. AlmanyaÔÇÖda kay─▒tl─▒ ve vergi ├Âdeyen bir ┼čirketiz. Sipari┼čleri AlmanyaÔÇÖdaki depomuzdan g├Ânderiyoruz.

 

├ťr├╝nler ger├žekten T├╝rkiyeÔÇÖden mi geliyor?

Evet, t├╝m rak─▒lar ve ┼čaraplar T├╝rkiyeÔÇÖden geliyor.
Sadece Maison Kavakl─▒dere'nin ┼čaraplar─▒ T├╝rkiye'den de─čil. Bu ┼čaraplar Fransa'da Bordo'da C├┤tes de Castillon b├Âlgesinde, T├╝rk ├╝retici Kavakl─▒dere'nin sahip oldu─ču Chateau Claud-Bellevue und Chateau La Croix Lartigue'un baglarindaki ├╝z├╝mlerden bu ┼čatolarda yap─▒l─▒yor. . 

Sipari┼čimle ilgili bir sorum var. Sizi 5 dakika ├Ânce arad─▒m ama kimse a├žmad─▒. Hemen bir e-posta yazd─▒m. Whatsapp'tan da yazd─▒m. Facebook ve Instagram'dan da size yazd─▒m. 10 dakika ge├žti ama yan─▒t alamad─▒m.

Tahminen depoda sipari┼činizi ve di─čer sipari┼čleri haz─▒rl─▒yoruz, bir m├╝┼čteri randevumuz var, telefonday─▒z ya da ba┼čka bir ┼čekilde me┼čgul├╝z. T├╝m gelen aramalar─▒, e-postalar─▒, Facebook/Instagram mesajlar─▒n─▒ ve yorumlar─▒n─▒ okuyoruz. Hemen olamasa da her zaman geri d├Ân├╝yoruz, yan─▒t veriyoruz. O nedenle tek bir kanal ├╝zerinden bizimle ileti┼čime ge├žmeniz yeterli.

 

Rak─▒lar 70'lik mi?

Yakamoz Rak─▒ (50 cl) d─▒┼č─▒nda e─čer ├╝r├╝n ad─▒nda ayr─▒ca 35 cl ya da 100 cl olarak belirtilmemi┼čse t├╝m rak─▒lar─▒m─▒z 70 cl'dir. Her ├╝r├╝n sayfas─▒nda alt tarafta da ayr─▒ca ┼či┼čenin ka├ž cl. oldu─ču ayr─▒ca belirtilmi┼čtir.┬á

 

Sipari┼č

├ťr├╝nlerinizden almak istiyorum. Nas─▒l sipari┼č verebilirim?

Sitemizden istedi─činiz ├╝r├╝nleri sepetinize atabilirsiniz. En sonda kasa sayfas─▒nda adres bilgilerinizi ve ├Âdeme y├Ântemini se├žerek sipari┼činizi verebilirsiniz. Telefon, whatsapp ya da e-posta ile sipari┼č kabul edemiyoruz maalesef

 

Ka├ž ┼či┼če sipari┼č verebilirim? Bir sipari┼č i├žin verilmesi gereken minimum ├╝r├╝n adedi var m─▒?

Ev t├╝ketimi miktarlar─▒nda istedi─činiz kadar sipari┼č verebilirsiniz. Sipari┼č ba┼č─▒na olmas─▒ gereken minimum ├╝r├╝n adedi yok.

 

Sipari┼čimi verip ├Âdemeyi yapt─▒m. Ama sipari┼č onay─▒ almad─▒m.

Her sipari┼čten sonra otomatik olarak sipari┼č onay e-postas─▒ g├Ânderiliyor. Spam/junk dosyan─▒z─▒ da kontrol etmenizi ├Âneririz. Ya da sipari┼činizi verirken e-posta adresinize yanl─▒┼č girdi─činiz i├žin de sipari┼č onay─▒n─▒ almam─▒┼č olabilirsiniz. ─░sterseniz bizimle temasa ge├žip sipari┼činizin ve ├Âdemenizin ger├žekle┼čip ger├žekle┼čmedi─čini kontrol edebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/┬á

 

Sipari┼č vermek istiyorum ama kredi kart─▒ bilgilerimi girmeme ra─čmen ├Âdeme ger├žekle┼čmiyor.

Almanca bilmeyen m├╝┼čterilerimiz i├žin bir terc├╝me yaz─▒l─▒m─▒ ile sitemizi T├╝rk├že, ─░ngilizce, Frans─▒zca ya da Flamanca da gezebilirsiniz. Sitemizin ├╝zerindeki bayrak imgelerine t─▒klayarak sitemizi bu dillerden biriyle a├žabilirsiniz. Bu dillerden biriyle al─▒┼čveri┼činizi yap─▒p ├Âdeme yapmak isterseniz bazen kredi kart─▒ ├Âdemesi teknik nedenlerle ger├žekle┼čmeyebiliyor. Siteyi tekrar AlmancaÔÇÖya ├ževirirseniz bu sorun genelde kalk─▒yor.
Veya baz─▒ durumlarda kredi kart─▒ bilgilerinizi sondan ba┼člayarak yani ├Ânce kredi kart─▒n─▒z─▒n son kullanma tarihini, sonra g├╝venlik kodunu, sonra kredi kart─▒ numaras─▒n─▒ ve en sonda kart sahibini girmeniz durumunda kredi kart─▒ ├Âdemesi sorunsuz ger├žekle┼čebiliyor.

 

ÔÇśXYÔÇś ├╝r├╝n├╝n├╝ sepete atmak istiyorum ancak ÔÇÜBu ├╝r├╝nden sipari┼č ba┼č─▒na 1 tane alabilirsiniz.ÔÇś uyar─▒s─▒ ├ž─▒k─▒yor. Neden 1 taneden fazla alam─▒yorum?

Kampanya stoklar─▒m─▒z ve/veya ucu ucuna fiyat belirlemeleri nedeniyle nedeniyle baz─▒ ├╝r├╝nlerimizde b├Âyle bir s─▒n─▒rlama yapmam─▒z gerekiyor.

 

Ben toptanc─▒y─▒m/ restoran i┼čletiyorum / d├╝kkan─▒m var, ├╝r├╝nlerinizi d├╝kkan─▒mda satmak istiyorum. Ticari m├╝┼čterileriniz i├žin ayr─▒ bir fiyat listeniz var m─▒?

Evet, var. Bizimle temasa ge├žebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Kargo

Kargo ├╝creti ne kadar?

Almanya i├žindeki adreslere 69,00 EUR ├╝zerindeki sipari┼člerinizi ├╝cretsiz g├Ânderiyoruz; bunun ├╝zerindeki sipari┼člerde kargo ├╝creti 6,99 EUR.┬á

Kargo/teslimat ne kadar s├╝r├╝yor? Sipari┼čim ne zaman elimde olur?

Normalde Almanya i├žinde g├Ânderildikten sonra 1-3 i┼č g├╝n├╝ i├žinde teslim ediliyor. Ancak ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m─▒z kargo ┼čirketinin s├╝re├žlerine etkimiz olmad─▒─č─▒ndan garanti veremiyoruz.
Sipari┼člerinizi pazartesi ÔÇô cuma g├╝nleri aras─▒nda g├Ânderiyoruz. Normalde saat 09:30ÔÇÖa kadar sistemimize giren ve ├Âdemesi tamamlanm─▒┼č sipari┼člerinizi ayn─▒ g├╝n g├Ânderiyoruz.

 

Hangi ├╝lkelerden sipari┼č al─▒yorsunuz/Hangi ├╝lkelere g├Ânderiyorsunuz?

Sadece Almanya'daki adreslere g├Ânderiyoruz.

 

Kargo teslimat─▒ i├žin belirli bir g├╝n ya da saat belirleyebilir miyim?

─░stedi─činiz saat ve/veya g├╝n├╝ paket etiketinin ├╝zerine yazabiliriz ancak kargo servisi taraf─▒ndan dikkate elinip al─▒nmayaca─č─▒ konusunda bir garanti vermemiz ne yaz─▒k ki m├╝mk├╝n de─čil.

 

Kargo servisinin paketi teslim etmeden beni aramas─▒n─▒ istiyorum. M├╝mk├╝n m├╝?

Sipari┼činizin sonundaÔÇÜM├╝┼čteri notuÔÇś b├Âl├╝m├╝n├╝ze bu iste─činizi ve telefon numaran─▒z─▒ yazarsan─▒z paket etiketine telefon numaran─▒z─▒ ve aranma talebinizi yazabiliriz ancak kargo servisi ├žal─▒┼čan─▒n─▒n sizi aray─▒p aramayaca─č─▒ konusunda garanti veremiyoruz maalesef.

 

Sipari┼čimi/paketimi nas─▒l takip edebilirim?

Sistemimiz sipari┼činiz g├Ânderildikten sonra size (genelde ak┼čam saatlerinde) fatura ve kargo takip ba─člant─▒s─▒n─▒ veya ba─člant─▒lar─▒n─▒ i├žeren bir e-posta g├Ânderiyor. Paket veya paketlerinizin durumuna bu ba─člant─▒ veya ba─člant─▒lara t─▒klayarak bakabilirsiniz.┬á Bu e-postay─▒ almad─▒ysan─▒z spam/junk dosyan─▒za bakman─▒z─▒ ├Âneririz. Ya da sipari┼činizde e-posta adresinizi yanl─▒┼č girmi┼č olabilirsiniz. Bizimle temasa ge├žerseniz sipari┼činizin durumunu size iletebiliriz:┬á

 

Neden sipari┼č onay─▒/ kargo onay─▒ almad─▒m?

Sipari┼čleriniz g├Ânderildikten sonra g├╝nl├╝k olarak kargo onay e-postas─▒ g├Ânderiliyor. Spam/junk dosyan─▒z─▒ da kontrol etmenizi ├Âneririz. Ya da sipari┼činizi verirken e-posta adresinize yanl─▒┼č girdi─činiz i├žin de sipari┼č onay─▒n─▒ almam─▒┼č olabilirsiniz. ─░sterseniz bizimle temasa ge├žip paketinizin durumunu sorabilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da ileti┼čim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Ben ├žok daha fazla say─▒da ├╝r├╝n sipari┼či vermi┼čtim ama sipari┼čimden ├žok daha az─▒ teslim edildi. Geri kalan─▒ niye teslime edilmedi?

Sipari┼činizin b├╝y├╝kse bir kartona s─▒─čmad─▒─č─▒ndan birden fazla kartonla g├Ânderiyoruz. Ayn─▒ anda g├Ânderdi─čimiz bu kartonlar size do─čru yoldayken birbirlerinden ayr─▒labiliyor ve ayr─▒ saatlerde veya ayr─▒ g├╝nlerde size teslim edilebiliyorlar. Size kargo onay e-postas─▒nda g├Ânderdi─čimiz kargo takip ba─člant─▒lar─▒na t─▒klayarak paketlerin g├╝ncel durumlar─▒na bakabilirsiniz.

 

Sipari┼čimi verdikten sonra adresimi yanl─▒┼č girdi─čimi fark ettim. Ne yapmal─▒y─▒m?

Bize do─čru adresi yaz─▒n, de─či┼čtirelim: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ Ancak paketiniz g├Ânderildi ise adresinizi de─či┼čtirme ya da paketinizi ba┼čka bir adrese y├Ânlendirmemiz ne yaz─▒k ki m├╝mk├╝n de─čil. Bu durumda paketiniz teslim edilemeyece─či i├žin bize geri g├Ânderilecek. ─░ste─činize g├Âre Almanya i├žin 6,99 EUR / Almanya d─▒┼č─▒ i├žin 14,99 EURÔÇÖluk kargo ├╝cretini d├╝┼čerek sipari┼č bedelinizi geri g├Ânderebilir ya da sipari┼činizi yeniden g├Ânderebiliriz. Yeniden g├Ândermemiz durumunda Almanya i├žin 6,99 EUR, Almanya d─▒┼č─▒ i├žin 14,99EUR kargo ├╝creti almam─▒z gerekti─čini belirtmek isteriz.

 

Sipari┼čimi iptal etmek istiyorum. Ne yapmal─▒y─▒m?

Bizimle temasa ge├žebilirsiniz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da iletisim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/ Ancak paketiniz g├Ânderilmi┼č ise paketinizin g├Ânderilmesini engellememiz/iptal etmemiz ne yaz─▒k ki m├╝mk├╝n de─čil. Bu durumda kargo servisi paketi teslim etmek istedi─činde l├╝tfen almay─▒n. Bu durumda paket bize geri g├Ânderilecek. Paket elimize ge├žti─činde sipari┼č bedelini size geri ├Âdeyece─čiz.

 

Express kargo ile g├Ânderebiliyor musunuz?

Maalesef hay─▒r.

 

DHL PackstationÔÇÖa teslimat m├╝mk├╝n m├╝?

Evet, ancak Packstationdaki b├Âlmelerin hacmi nedeniyle en fazla 9 ┼či┼čelik sipari┼činizi PackstationÔÇÖdan teslim alabilirsiniz. Sipari┼činiz 9 ┼či┼čeden fazla i├žeriyorsa DHL paketinizi/paketlerinizi en yak─▒ndaki DHL PaketshopÔÇÖa y├Ânlendirecektir.

 

Hediye paketi yap─▒yor musunuz?

Maalesef hay─▒r.

 

─░nternetteki kargo takip durumuna g├Âre: ÔÇÜKom┼čumuz XY paketi teslim alm─▒┼čÔÇś ya da ÔÇÜEsas al─▒c─▒ paketi teslim ald─▒ÔÇś yaz─▒yor. Ama kom┼čum XY paketi almam─▒┼č / Ben paketi teslim almad─▒m. ┼×imdi ne yapmal─▒y─▒m?

Bizimle temasa ge├žebilirsiniz.. DHL ile ba─člant─▒ya gecip paketinizin durumunu soru┼čturaca─č─▒z. Gerekirse sipari┼činiz yeniden g├Ânderilecektir: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da ileti┼čim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/┬á

─░nternetteki kargo takip durumuna g├Âre: ÔÇÜK─▒r─▒lma nedeniyle paket g├Ândericiye geri g├Ânderiliyor.ÔÇś. ┼×imdi ne yapmal─▒y─▒m?

Cam ┼či┼če kargosu i├žin ├Âzel sertifikal─▒ kartonlarda g├Ândermemize ra─čmen ├žok ender de olsa maalesef bazen ┼či┼čeler yolda k─▒r─▒labiliyor. Bizimle temasa ge├žebilirsiniz. Sipari┼činiz yeniden g├Ânderilecektir: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da ileti┼čim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Sipari┼čimi ald─▒m ancak baz─▒ ├╝r├╝nler eksik/yolda k─▒r─▒lm─▒┼č. Ne yapmam gerekiyor?

Cam ┼či┼če kargosu i├žin ├Âzel sertifikal─▒ kartonlarda g├Ândermemize ra─čmen ├žok ender de olsa maalesef bazen ┼či┼čeler yolda k─▒r─▒labiliyor. Ya da sistemimizdeki teknik bir hata nedeniyle ├╝r├╝nlerinizi yanl─▒┼č ya da eksik olarak pakete koyarak bir hata yapm─▒┼č olabiliriz. Hangi ├╝r├╝nlerin eksik oldu─čunu belirtmek i├žin bizimle temasa ge├žebilirsiniz. Sizin iste─činize g├Âre eksik ├╝r├╝nleri g├Ânderebilir, bir dahaki sipari┼činizde kullanmak ├╝zere eksik ├╝r├╝nlerin bedelinde bir indirim kuponu g├Ânderebilir ya da eksik ├╝r├╝nlerin bedelini geri ├Âdeyebiliriz:: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da ileti┼čim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/

 

Sipari┼čimi vermemin ├╝zerinden 4, 5 veya 6 g├╝n ge├žti. Halen sipari┼čim gelmedi. Ne yapmal─▒y─▒m?

E─čer sipari┼činiz Almanya i├žinde bir adrese g├Ânderilmi┼č ise DHL ile temasa ge├žip paketinizin durumunu ara┼čt─▒r─▒yoruz. Ancak DHLÔÇÖin paketin durumu 7 i┼č g├╝n├╝nden beri de─či┼čmediyse ara┼čt─▒rma taleplerini dikkate ald─▒─č─▒n─▒ belirtmek isteriz. Almanya d─▒┼č─▒na paketler i├žin teslimat s├╝resi 4-12 g├╝n i├žinde de─či┼čiyor. DHLÔÇÖe 12 g├╝n sonras─▒nda ara┼čt─▒rma ba┼čvurusunda bulunabiliyoruz.

 

├ľdeme

Sipari┼č vermek istiyorum. Ama ├Âdeme nas─▒l oluyor?

PayPal, kredi kart─▒, banka havalesi
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SOFORT Online banka havalesi

Kap─▒da ├Âdeme oluyor mu?

Maalesef hay─▒r. Sipari┼činizi teslim ald─▒ktan sonra ├Âdemek istiyorsan─▒z ÔÇÜKlarna ÔÇô Kauf auf Rechnung / Pay LaterÔÇś ├Âdeme y├Ântemini se├žebilirsiniz. (├ťlkeler: Almanya, Hollanda, Bel├žika, Avusturya, Finlandiya)

 

┼×ikayet / ├ťr├╝n geri g├Ânderimi

Sipari┼čimden memnun de─čilim. Geri g├Ândermek istiyorum.

├ťr├╝nlerimizden memnun olmad─▒─č─▒n─▒z i├žin ├╝zg├╝n├╝z. Ama tabii ki sipari┼činizi geri al─▒yoruz. Bizimle temasa ge├žebilirsiniz. Almanya i├žinde geri g├Ânderim i├žin size bir paket etiketi g├Ânderiyoruz. Bunun ├ž─▒kt─▒s─▒n─▒ al─▒p pakete yap─▒┼čt─▒r─▒p ├╝r├╝nleri bize geri g├Ânderebilirsiniz. ├ťr├╝nler elimize ge├žti─či zaman size sipari┼č bedelini geri ├Âd├╝yoruz. Almanya d─▒┼č─▒ndan geri g├Ândermek isterseniz kargo faturas─▒n─▒ sizin ├Âdemeniz gerekiyor. Kargo ├╝cretinin faturas─▒n─▒/kasa fi┼čini (foto─čraf ya da scan edilmi┼č halini) bize g├Ândermeniz yeterli, ├ťr├╝nler elimize ge├žti─či zaman size sipari┼č bedelini ve ├Âdemi┼č oldu─čunuz kargo ├╝cretini geri ├Âd├╝yoruz: info@weinatolien.de . Telefon: (+49) 0221 25977356; Whatsapp: +4917663497652 ya da ileti┼čim formumuzdan: https://www.weinatolien.de/kontakt/